Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

Τα Χριστούγεννα Του Αλήτη



Αισθηματική, Δραματική | 1962 | 1ω 18λ

Ο Πέτρος έρχεται στην Αθήνα για να λογαριαστεί με τον Βαράνη, που έγινε η αιτία να χρεοκοπήσει ο πατέρας του. Πιάνει δωμάτιο στης κυρα-Σμαράγδας και ερωτεύεται την κόρη της, Μαρίνα. Η Σμαράγδα, φοβούμενη τη γειτονιά, τον πιέζει να την αποκαταστήσει. Ο Πέτρος δεν έχει αντίρρηση και γνωρίζοντας μάλιστα ότι η Μαρίνα είναι έγκυος, ορίζει τους αρραβώνες. Την ημέρα των αρραβώνων κι ενώ όλοι οι συγγενείς τον περιμένουν, ο Πέτρος θα κατηγορηθεί άδικα για το φόνο του Βαράνη, θα καταδιωχθεί και τελικά θα συλληφθεί. Η ομολογία του αληθινού δολοφόνου θα ελευθερώσει τον άνδρα, επτά όμως χρόνια αργότερα. Η αγαπημένη του είναι άφαντη και ο ίδιος κυκλοφορεί σαν αλήτης στο Σύνταγμα. Εκεί γνωρίζει δύο παιδάκια που πουλούν λαχεία…

Ηθοποιοί: Γιώργος Πάντζας (Πέτρος) , Αλεξάνδρα Λαδικού (Μαρίνα) , Γιάννης Γκιωνάκης , Διονύσης Παπαγιαννόπουλος , Ρίτα Μουσούρη , Ρένα Γαλάνη , Ταϋγέτη , Βασίλης Καϊλας , Βίκυ Παππά , Στέλιος Τσολακάκης , Χριστόφορος Χειμάρας , Εύα Μπάρτον , Μιρέλλα Θειακού , Πάρις Πάππης , Κούλα Δελαβίνια , Μίκα Φλωρά , Δημήτρης Σβορώνος , Γιώργος Παππάς , Ρίτσα Διαμάντη , Μανώλης Δουμάκης , Σ. Καμπουγέρη , Ευτυχία Ευγενίδου , Έλσα Μορλέν , Σταύρος Χατζηιωάννου , Δημήτρης Τσουράπης , Λεωνίδας Νικολαϊδης , Αλέξης Μανιατάκης , Καίτη Μανιατάκη , Άννα Γκιόκα

Σκηνοθεσία: Στέλιος Τατασόπουλος
Σενάριο: Θεόδωρος Τέμπος

14 comments:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Μου Bgrego, Μήπως Έχεις Την Δυνατότητα Αλλά Και Την Ευγενή Καλοσύνη Φυσικά Να Μου Στείλεις Την Έν-Λόγω Ταίνια Όπως Την Έχεις Γράψει Σε Πρωτότυπο Αρχείο.

    Για Τρείς Ταινίες Μονάχα Μέχρι Στιγμής Ενδιαφέρωμαι, Και Είναι:

    01). Ραγισμένες Καρδιές (1945),
    02). Η Τελευταία Αποστολή (1949),
    03). Τα Χριστούγεννα Του Αλήτη (1962)

    Από Το ERT WORLD Μίας Που Εγώ Δεν Διαθέτω Μέχρι Στιγμής Την Δυνατότητα Να Καταγράψω Από Εκεί, Και Θέλω Φυσικά Βέβαια Εάν Το Θέλεις Και Εσύ Να Με Εξυπηρετήσεις Εσύ Εάν Και Πάλι Δεν Σου Είναι Δύσκολο.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννοείς όπως την έγραψα από το κανάλι. Δεν τις έχω, τις διαγράφω μετά την επεξεργασία γιατί δεν τις χρειάζομαι, αλλά και γιατί πιάνουν πάρα πολύ χώρο στο δίσκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν Πειράζει Φίλε Μου Bgrego Εάν Θέλεις Και Πάλι Μπορείς Να Μου Στείλεις Τα Επεξεργασμένα Τα Δικά Σου Τα Καθαρά Δηλαδή Που Είναι Χωρίς Τα Γράμματα Αυτά Που Προσθέτεις Για Να Τα Ανεβάσεις Στο Διαδίκτυο, Εγώ Δεν Έχω Κανένα Πρόβλημα Σε Έχω Εμπιστοσύνη Φίλε Μου Bgrego Με Την Ησυχία Σου Εάν Θέλεις Και Έχεις Την Ευγενή Καλοσύνη Φυσικά Μπορείς Να Μου Τα Στείλεις Έτσι. Όπως Τα Έχεις Εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που ανεβάζω αυτά έχω κι εγώ. Η επεξεργασία γίνεται σ' αυτό που γράφω απ' τα κανάλια.

      Διαγραφή
  6. Δηλαδή Όπως Τα Αναιβάζεις Με Τα Γραμματάκια Που Προσθέτεις Και Ένα Λογοτυπάκι Που Βάζεις Στο Κάτω Μέρος Του Βιντέου Που Αναρτάς Έτσι Τα Αποθηκεύεις Και Στο Αρχείο Σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει Φίλε Μου Bgrego Εγώ Νόμιζα Ό,τι Κρατούσες Για Εσένα Ένα Επεξεργασμένο Αρχείο Χωρίς Τα Γραμματάκια Και Το Λογοτυπάκι Που Προσθέτεις Και Φτιάχνεις Ένα Αντίστοιχο Επεξεργασμένο Αρχείο Με Τα Γραμματάκια Και Το Λογοτυπάκι Που Προσθέτεις Για Το Κοινό Διαδικτυακά. Αλλά Τώρα Με Τα Λεγώμενά Σου Καταλαβαίνω Ό,τι Το Ίδιο Αρχείο Που Αναρτάς Στο Διαδίκτυο Για Το Κοινό Το Ίδιο Κρατάς Και Για Εσένα. Εγώ Προσωπικά Θα Προτιμούσα Το Πρωτότυπο Της Ενγραφής Της Τηλεόρασης Η Στο Φινάλε-Φινάλε Το Επεξεργασμένο Το Αρχείο Χωρίς Τα Γραμματάκια Η Τα Λογότυπα Που Προσθέτει Ο Χρήστης Που Κάνει Την Έν-Λόγω Ενγραφή Από Όπου-Δήποτε-(Εδώ Τώρα Μιλάω Γενικά) Το Θέλω Με Άλλα Λόγια Το Αρχείο Πεντακάθαρο Όπως Πάρθηκε Και Άν Είναι Και Το Προτότυπο Ακόμα Καλήτερα Και Εάν Δεν Είναι Και Το Προτότυπο Στο Φινάλε-Φινάλε Εντάξει Δεν Πειράζει Φτάνει Να Είναι Καθαρό Το Αρχείο Όπως Πάρθηκε Και Άς Είναι Που Λέει Ο Λόγος Και Επεξεργασμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε Μου Bgrego Το Email Μου Είναι Αυτό:

    tambakis96@gmail.com

    Θα Χαιρώμουν Προσωπικά Εάν Φυσικά Το Θέλεις Και Εσύ Να Μιλούσαμε Καλήτερα Και Να Γίνουμε Δύο Καλοί Φίλοι.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρίς παρεξήγηση αλλά δεν κάνω φίλους στο διαδίκτυο ούτε μιλάω για μένα. Αν θέλεις κάτι άλλο πες μου.

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εντάξει Φίλε Μου Bgrego Εγώ Δεν Κρατάω Κακία Και Ούτε Παράλληλα Είμαι Κακός Άνθρωπος Σαν Και Μερικούς-Μερικούς Υπόψην-(Αυτό Δεν Το Λέω Φυσικά Για Εσένα) Και Δικαίωμα Σου Να Κάνεις Ό,τι Θέλεις Στην Προσωπική Σου Ζωή, Εγώ Προσωπικά Δεν Παύω Να Σε Θεωρώ Φίλο Και Δεν Κρύβωμαι Από Κανέναν, Αυτό Τουλάχιστον Να Το Γνωρίζεις Από Εμένα Τον Ίδιο.
    Πάντως Από Την Μεριά Μου Εάν Είναι Κάτι Άλλο Να Σε Ρωτήσω Από Εδώ Και Στο Έξης Απλά Και Φιλικά Δεν Θα Διστάσω Από Την Στιγμή Που Με Το Επιτρέπεις, Φίλε Μου Bgrego.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποτε υπάρξει κάποιο πρόβλημα μη διστάσεις καθόλου.

      Διαγραφή